Kanapébirkózás
A lemmingek birkózóversenyt rendeznek, de Grizzy leállítja őket. Visszavágnának, de a faház padlója beszakad. Egy régi oldalkocsiba esnek, ahol birkózómaszkokat találnak. Ádáz küzdelem kezdődik Grizzy, két lemming és egy fogoly között.