Álmaidban
Grizzy mindent megtesz, hogy elbűvölje a macilányt. Ám amint elcsattanhatna köztük az első csók, egy autóverseny közepén találja magát. Kiderül, a lemmingek kontrollálni tudják az álmokat. Grizzy álmai nőjére, nem autóversenyekre vágyik.