Turner és csapata csapást szeretne mérni a Baglyokra, és végül egy hírhedt maffiózócsaládhoz, a McKillenekhez vezet útjuk. Carrie és Stephanie a Gotham Akadémia szülői rendezvényére készülnek. Harvey pszichiáterhez fordul segítségért.