David Stirling és Jock Lewes csalódott a katonai parancsnokság miatt, és amiatt, ahogy az észak-afrikai frontot kezelik, ezért kidolgoznak egy tervet: ejtőernyősöket dobnak le a sivatagban, hogy a frontvonal mögül támadjanak az ellenségre.