Robin Hood (2010)
Russell Crowe alakítja a 13. századi Anglia legendás alakját, aki csapatával megküzdött Nottinghammel, és felkelést vezetett a korona ellen, majd örökre megváltoztatta a hatalmi erőegyensúlyt a világban.