Clarence Wendle és a Coogan szeme
Clarence és egy pár diák megtalálja Coogan régi naplóját, ami telis-tele van egy rejtélyes kincsre utaló nyomokkal. Clarence a kincsvadászok élén kalandozik Aberdale-ben abban a reményben, hogy rálel Coogan szemére.