Szögbeverő fivérek
Clarence és Sumo áramszünetet okoznak Sumóék házában, így elküldik őket Sumo bátyjával együtt a sivatagba áramfejlesztő-alkatrészért. Vajon túlélik az utat vagy tetőfokára hág Sumóék heves testvérháborúja?