Issa megpróbál megválni néhány szeretett emléktárgyától. A munkahelyén Frieda próbál segíteni neki, hogy újra Joanne kegyeibe kerüljön. Molly egy beképzelt munkatárs kapcsán megtalálja a közös hangot az új kollégáival, és a terapeutájának ventilál.