A dolgok rendje
Amikor Tennysonék a Geyser Gulch Nemzeti Parkban túráznak, felfedezik a Gőzkovács gőzfejlesztőjét, amit muszáj leállítaniuk, mielőtt túlterhelné az elektromos hálózatot.