Szupergonoszok találkozója
Az űrlénytámadások egy ideje szünetelnek. Ben felveti Maxnek és Gwennek, hogy talán sikeresebb hős lenne, hogyha egyedül szállna szembe az ellenséggel. Csakhogy amikor Vilgax összefog Zombozóval, Ben kénytelen átgondolni a stratégiáját.