Zombózónál
Ben, Gwen és Max ellátogat a közkedvelt vidámparkba, amelyet utolsó látogatásuk óta renováltak. Sajnos az új igazgató maga Zombózó és három új csatlósa. Mindenkit hipnotizálni akarnak, hogy egy zombihadsereggel leigázhassák a világot.