Gyomorrontás
Ben, Gwen és Max nagyapa Fort Knoxba, a történelmi erődbe mennek, ahol éppen egy éhes mutáns garázdálkodik. Bennek le kell győznie, mielőtt felfalná Amerika egyik büszkeségét.