A két Bibi története
A gonosz számítógép fogságba ejti Bibit és Jestát küldi helyette vissza a csapathoz, hogy ellophassa a Batcomputer alaplapját. Sikerül Bibinek időben kiszabadulnia és figyelmeztetnie a csapatot?