Batwheels: A kezdet
Amikor Batmant, Robint és Batgirlt elcsalják a főhadiszállásról, Batman számítógépe a saját alaplapjának másolatát szerelteti be a járgányokba. A járgányoknak meg kell védeniük a barlangot a Zoom Liga tagjaitól. Segítségre nem számíthatnak.