Amikor Jasont utoléri a múltja, Lucas köt egy olyan megállapodást, amivel megmentheti a fiú életét, és talán a sajátját is. Carrie nélkül Gordon és Deva élete kisiklik. Proctor kemény leckét ad Rebeccának a hűséggel kapcsolatban.