Vissza az iskolába! Leonard, Sheldon és Howard azzal próbálják előmozdítani a nők helyzetét a tudományban, hogy középiskolás lányokkal beszélgetnek jövőbeli karrierjükről, míg Raj randevút tervez Lucyval.