A hatodik évad premierjében Howard rájön, hogy nem tud megszabadulni az anyjától – még az űrben sem. Az édesanyja és Bernadette közti vitába keveredett Howard a Nemzetközi Űrállomásról foglalkozik a nők problémáival.