Egy San Franciscó-i vonatút még izgalmasabbá válik, amikor Leonardék felfedezik, hogy a gyönyörű sci-fi színésznő, Summer Glau (akit a Terminátor: Sarah Connor krónikáiban játszott szerepe alapján ismernek fel) is az utasok közt van.