Miután az első randevú Leonarddal balul sül el, Penny kelletlen bizalmasra talál Leonard antiszociális szobatársának, Sheldonnak személyében. A második évad premierjében egy kínos titok veszélyezteti a fiatalok bimbózó románcát.