A törvény hevében (HBO)
Amikor a két rendőr megölésével vádolt Eddie Riost felmentik, az őt letartóztató nyomozó túszul ejti a bírót, az esküdtszéket és a vádlottat.
Amikor a két rendőr megölésével vádolt Eddie Riost ártatlannak találják, az őt letartóztató nyomozó túszul ejti a bírót, az esküdtszéket és a vádlottat, majd úgy dönt, hogy új tárgyalást tart, bemutatva azokat a bizonyítékokat, amiket nem engedtek.