Jégkorszak 3. - A dínók hajnala
Sid balfékségének köszönhetően Manny, Ellie és Diego egy föld alatti világba kerülnek, ahol vérmes dinoszauruszok között kell túlélniük.
Manny, a mamut elszánta magát a családalapításra, várják a trónörökös érkezését. Diego még mindig jobb szeret egyedül vadászni. A lajhárban is feltörtek az apai érzelmek. Sid elcsen néhány dínótojást, veszélybe sodorva ezzel a csapatot.