Mancs őrjárat: A film
Amikor a bajkeverő Humdinger lesz a közeli Adventure City polgármestere, Ryder és a hősies kutyusok rákapcsolnak, hogy megoldják a problémákat.
Amikor a bajkeverő Humdinger lesz a közeli Adventure City polgármestere, Ryder és a hősies kutyusok rákapcsolnak, hogy megoldják a problémákat, és közben új szövetségesre is szert tesznek: melléjük szegődik a rafkós kis Liberty tacskó.