Jégkorszak: A nagy bumm
Manny lánya, Kisbarack férjhez készül. Diego rájön, hogy a kardfog nem feltétlen akadálya a családalapításnak. Sid kénytelen szembenézni a ténnyel: az összes barátja rátalált az igaz szerelemre, csak ő nem. Persze Motkány megint bekavar.