Romeo, Romeo!
Olivia and Ethan host Lydia Grace and her boyfriend for Christmas. Kim hopes Isaac will approve of her dating his flight instructor. Micah and Moriah struggle to reconcile with Ethan. Oliva and Ethan's marital tension resurfaces.