The Wheel Is Come Full Circle
Kim and Barry are together for the first time since the family learned of Kim dating Ken. Moriah attempts to break the ice and reaches out to Ethan during his road trip. Olivia extends an olive branch to Micah, hoping he will meet with her on her terms.