From Bodmin to Oxfordshire
Henry and Sam head to Cornwall to rummage in more sheds. On Bodmin Moor, James has accumulated his collection over twenty-five years. It includes everything from amphibious craft, to motorbikes, to rack upon rack of nuts and bolts.