Oxfordshire
Henry and Sam are in Oxfordshire, where a man's shed is more a boneyard for giants. Everything Henry and Sam look at here is oversized and likely over-priced, but Henry likes a tractor in blue and Sam falls for a Midget racer in a hedge.