Playboy Model Tells All
Jill Ann Spaulding dreams of becoming a Playboy model. However, when she arrives at the mansion, she discovers that fantasy and reality are vastly different. Shunned by Hef, Jill writes a tell-all book. But could it lead to her untimely death?