The Bunny and Charles Manson
Stunning actress Victoria Vetri becomes Playmate of the Year in 1968. But just a year later, followers of Charles Manson brutally murder her close friend Sharon Tate. The crime sets in motion a series of events that ends in Victoria’s tragic downfall.