Sam and the Bullet Train/Swine Dining
Yosemite Sam believes no train is too fast to rob, until he goes head to head with a fancy new Bullet Train. Then, when Daffy discovers he's on the menu at Porky's restaurant, he decides to change the main ingredient to mayhem.