Best Bugs/Lewis & Pork
Bugs is kidnapped and forced to be best friend to Paul Perdy. Bugs tries to show Paul how to be a good friend. Then, President Elmer Fudd orders an expedition to explore the western frontier and find the trail to the Pacific Ocean.