Triple D Nation: Guy's Going Home
Guy Fieri's hittin' up some of his favorite hometown haunts. He pops into a Mexican joint in Santa Rosa, CA, for pozole, grabs New York-style pizza in Eureka, CA, and visits a college hangout in Las Vegas for strombolis.