Natalia's surprise visit paralyzes Christmas Eve at Majka's place, as Majka weighs her feelings for both Natalia and Kacper. The tension becomes more palpable as Kacper realizes what's going on. Unexpectedly, Natalia takes Majka to her favorite place.