Hitch
Smooth-talking "date doctor" Alex Hitchens falls in love with a gossip columnist while helping a client who is smitten with a glamorous celebrity.
Smooth-talking Alex "Hitch" Hitchens is a legendary "date doctor" who helps clueless clients make a great first impression. When a gossip reporter starts nosing around his business, however, Hitch has to figure out a whole new strategy to love.