Zoe Saldana's Electrifying Surprise
Zoe Saldana is giving back to her best friend and makeup artist of 15 years. Zoe is forgoing the special effects and enlisting Jonathan and Drew to embark in a jaw-dropping house transformation that will leave everyone speechless!