Fran Drescher's Fabulous Thank You
Fran Drescher teams up with Jonathan and Drew to thank her housekeepers of 30 years, whom she considers family. The former Nanny plans to surprise them with a fabulous upgrade to their beloved home and repair structural issues to ensure the home's safety.