Paducah
Guy Fieri sends Noah Cappe to Paducah, Kentucky, where he'll meet up with Aarti Sequeira and Joe Sasto. They dive into the local food scene, tasting everything from BBQ and BLTs to seafood and vegan fare in their search for best local offerings.