Fight for Love
Ellie heads to Colombia without a plan. Jenny hopes to get answers with the Hare Krishnas. Kenny has been keeping a secret. Bini confronts Ari's ex-husband. Evelin drops a bomb on her sisters. Alina decides to test Steven's faithfulness.