Cold Feet
Janice pressures Bini for the truth. Evelin has a new idea for the wedding, and Corey is not happy. Victor relives the trauma of the hurricane. Out of excuses to not get married, Sumit reveals his real fears. Kenny drops a bombshell on his kids.