Dear Diary, Where Is My Dream Girl?
Amid financial troubles, Sumit wants he and Jenny to move in with his parents. Steven and Olga consider splitting up for good. Jamal meets up with Rob and Josh in Vegas before breaking news to Kim. Usman records a new hit song.