Dear Diary, Where Do We Go From Here?
Ed takes his blind date to a haunted house. With John's hesitancy to get married, Meghan gives him an ultimatum. Ashley and Manuel struggle to make their relationship work. Clayton and Anali head to Ohio for his stand up debut.