A Tiny Pair of Shorts
Ethan returns from his mysterious road trip and shares important news with Olivia. Micah gets a wakeup call from his agent in Atlanta. Moriah shops with Kim and Max's mom for outfits for her upcoming gig but struggles to be honest with Kim.