If You Got It, Flaunt It
Olivia goes on a girls' trip with Helena and Moriah in hopes that it will be a stress reliever from her current marital problems. Sparks fly as Micah goes on a date with a girl he met online. Ethan takes extreme measures to cope with Olivia's absence.