Catching up with Hailey 1
Tiarra hears the Matthew drama when she gets together with Hailey 1. Taron threatens to take Reanna to court to see his baby. Myrka and Ethan prepare for an extravagant gender reveal party. Jenna's dad refuses to let her mom be a part of the baby shower.