The Foley Bulb
Lilly and Lawrence take a vacation before the baby comes. The Ybarras head to the hospital to pick up Myrka, Ethan and their new grandbaby. Tyra hopes that moving back in with Alex and Layla will mend their relationship troubles. Jenna gets induced.