The Munsters
As Kendall, Shiv and Roman hone their pitch for potential investors in LA, a call from Tom shifts the siblings' focus towards one of their dad's long-coveted companies. Back in NY, Greg's uninvited plus-one raises questions at Logan's birthday party.