Arrival (HBO)
Denis Villeneuve directs Amy Adams as a linguist tasked with deciphering the language of the aliens that have come to Earth.
Denis Villeneuve directs Amy Adams in this acclaimed sci-fi drama as a linguist professor recruited by the US Army to decipher the language and intent of the mysterious aliens that have arrived on Earth, before tensions lead to war.