Flipped for a '69 Chevy Shortbed, Part II
The Misfits must deal with the aftermath of the demolished 1968 Chevy Shortbed. Jordan and Tom look for a replacement cab, and Thomas tries to flip a '59 Oldsmobile to deal with the unforeseen costs.