Flipped for a '69 Chevy Shortbed, Part I
Thomas and Scot bring in their first truck, but disaster strikes when Scot and Austin pick up the newly painted, 1969 Chevy cab and bed. Then, Thomas must decide if he wants to build up a 1959 Oldsmobile or keep it as an original.