Panel 1951, Stingray 77 and LA Roadtrip
Chelín & Pikin commissioned a 1951 Chevrolet Panel into a mobile dressing room for their shows. A client wants his 1977 Corvette Stingray restored to impress his friends. Effi takes Fernanda on a getaway to Los Angeles to celebrate their anniversary.